Een laag pitje en straks een vlammende doorstart.



Klanten adviseren en helpen, daar word ik blij van. Ik ben nooit uitgeleerd en wil altijd dingen beter kunnen. Ik had de grafische vormgeving onder de knie, maar waarom ik bepaalde dingen deed, en waarom die werkte? Geen idee. Grafische vormgeving is vooral de wat en hoe, online marketing de waarom. En daar wilde ik me graag in verdiepen.


Wat kleuren inhouden weet ik wel, en me inleven in de doelgroep ging me ook goed af. Ik baseer mijn keuzes echter liever op data. De psychologie achter keuzes, gevoelens en reacties van mensen vond ik altijd al fascinerend. Ik ben wat dat betreft een beetje blijven hangen in de waarom-fase.


Soms moest ik klanten vragen beantwoorden met: “Ik denk…” en dat wilde ik niet meer. Ik wilde graag met een onderbouwd antwoord komen die ik kan baseren op data of eigen ervaring.


Daarom heb ik ervoor gekozen om me te verdiepen in online marketing. Ik wil meer kunnen betekenen voor mijn klanten en mijn eigen bedrijf. Ik wil een goed doelgroeponderzoek doen en daarop mijn content, grafische en strategische keuzes baseren. Daarom heb ik ervoor gekozen om Ontwerpstudio Element even op een laag pitje te zetten. Een investering om straks een vlammende doorstart te kunnen maken.


Niet getreurd, ik bied mijn grafische skills nog steeds aan en blijf dit ook doen. Ontwerpstudio Element zal over enige tijd alleen uitgebreid worden met Online Marketing. Dat is in ieder geval het doel.

17 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven