Image by Jazmin Quaynor

Portfolio

Een inkijk in projecten en content wat ik gemaakt heb.

Mijn werkervaring gaat echter veel verder. Ik werk regelmatig samen met andere freelancers, deze projecten kan ik uiteraard niet op mijn website zetten.

Soulgardens

Voor deze lieve klant heb ik veel mogen ontwerpen. Eerst hebben we haar doelgroep bepaald en moodboards gemaakt. Vervolgens kwam daar een logo en huisstijl uit. 

Met deze basis kon ik aan de slag met uitingen zoals een visitakaartje, flyer maar ook de website. Ik heb hier veel plezier aan beleefd. Ook heb ik een tweede stijl mogen maken die ze kan gebruiken bij een samenwerking.

Wil je de website bekijken? Ga dan naar Soulgardens.nl

April 2021

Verjaardagskaarten

Ik had de inspiratie om verjaardagskaarten te ontwerpen met een tekst die iets anders is dan normaal. Het is een serie van drie geworden.

November 2020

The Hive

Net als je wilt gaan slapen... idee. Ik kan persoonlijk dan niet rustig slapen tot ik het genoteerd heb. Dit was ook zo'n gevalletje. Ik had het idee voor een logo op basis van een bij.

Het moest een nachtclub zijn met duidelijke intenties als USP.

 

Je bent vast bekend met glow-in-the-dark armbandjes. Het idee is dat elke kleur zijn eigen betekenis heeft, dus bijvoorbeeld:

Roze: Looking for a honey

Geel: I'm with my beesties

Groen: I'm looking for some casual sugar

 

Ik heb ervoor gekozen om het logo te maken en om een beetje sfeer te geven een uithangbord.

Juni 2022

Nope

Nope is een fictief bedrijf. Als je het veel te druk hebt, helpt Nope je met de marketing en promotie. Zo hoef jij alleen maar met klanten bezig te zijn.

Zijn ze standaard? Nope

Ze zijn uniek en helpen jou ook opvallen.

Mei 2020

Nutriboot

Nutriboot wilde graag een rebranding om iets meer op te vallen. Ze wilde af van de felle kleuren en meer vintage over komen. Daarnaast heb ik vele socialmedia post voor ze mogen ontwerpen.

December 2021

De Citroen

Midden in de nacht schrok ik wakker met maar 1 gedachte: Citroen logo.

Ik heb een snelle schets gemaakt en ben de volgende dag aan de slag gegaan. 

De Citroen is professioneel maar vooral persoonlijk en gezellig. Om dit te bewaken heb ik wat andere zinnen gebruikt zoals "Blijf je logeren?" i.p.v. "Boek uw kamer".

Augustus 2020

Exposoda

Dit was een creatieve oefening voor mezelf. Met een generator heb ik een voorwerp, woord en kleurenschema random uitgekozen.

Het voorwerp was: een blikje

Het woord was: Exposed

De kleuren waren: Paars (8D5A97, 907F9F & A4A5AE) en mintgroen (B0C7BD & B8EBD0)

 

Hier ging ik op borduren, door het blikje wist ik dat het een drankje ging worden. De gedachte achter de naam spreekt voor zich Exposed + Soda = Exposoda. Het moest een merk gaan worden die transparant is over zijn ingrediënten.

 

Vanwege de kleuren heb ik gekozen voor de smaak blueberry & mint. Op basis hier van ben ik een blikje gaan ontwerpen. Ik wilde het er zo uit laten zien alsof het transparant was en ik wilde het niet te druk maken met tekst. Simpel & clean.

 

Ik heb wat verschillende dingen geprobeerd maar de eerste is uiteindelijk mijn favoriet geworden.

Juni 2022

Juicy

Ik heb een huisstijl ontwikkeld voor een fictief bedrijf. Het bedrijf Juicy verkoopt sapjes, ze maken enkel gebruik van groente en fruit dat te lelijk is voor in de supermarkt om voedselverspilling tegen te gaan.

Maart 2020